Ruilen & Retourneren

Ruilen & Retourneren

 

Liever ruilen tegen een ander product?

Het kan natuurlijk voorkomen dat je bij nader inzien toch liever dat andere sieraad had willen hebben. Geen probleem, je mag het altijd ruilen!

Om de kwaliteit van onze sieraden te kunnen waarborgen, stellen wij wel een paar voorwaarden:

  • het artikel moet echt, authentiek en in nieuwstaat zijn, dus niet gedragen!
  • de originele aankoopbon en het certificaat moeten aanwezig zijn
  • niet geldig bij gepersonaliseerde en/of aangepaste items
  • neem binnen 14 dagen van ontvangst contact op dat je het artikel wilt ruilen
  • daarna moet het artikel binnen 14 dagen terug gezonden worden*
  • alle voorwaarden worden getoetst door onze eigen experts
  • alle communicatie voor ruiling loopt via het contactformulier, op die manier kunnen er geen misverstanden ontstaan
  • geldt alleen bij een online aankoop
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

    Retourneren

    Hoe nu verder? Neem zo snel mogelijk contact met ons op via het contactformulier, en geef de volgende punten aan:

    • meld binnen 14 dagen welk artikel je wilt terug ruilen (hierna heb je nogmaals 14 dagen om het artikel terug te sturen*)
    • tegen welk artikel je het wilt ruilen
    • de modelnummers, dit begint met een hoofdletter en wordt gevolgd door vier cijfers
    • je naam
    • de aankoopdatum

    Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

    Nadat je het contactformulier hebt ingevuld ontvang je van ons een mail terug met tips en instructies om je aankoop terug te sturen. Wanneer je sieraad bij ons terug bezorgd is, controleert onze expert of het nog in de originele staat is, en worden je aankoopbon en eventuele certificaten ook gecontroleerd. Mocht dat niet het geval zijn, dan nemen wij via de mail contact met je op. Het artikel blijft dan jouw eigendom, en wij sturen het je terug. 

    Is alles in orde? Dan krijg je van ons een mail ter bevestiging, en kun je het sieraad van je voorkeur online gaan bestellen.

    • Wanneer je een artikel bestelt dat duurder is dan je vorige artikel, ontvang je in de bevestigingsmail meteen een kortingscode - naar de waarde van je geretourneerde artikel - die je kan gebruiken tijdens het afrekenen op de betaalpagina. Zo verrekenen wij je geruilde artikel
    • Is het artikel dat je bestelt goedkoper dan het artikel dat je wilt ruilen? Dan geven wij je in de bevestigingsmail instructies voor de bestelling van je nieuwe keuze en storten wij je het verschil terug

    Vind je dit allemaal teveel gedoe, en heb je de mogelijkheid om langs te komen? Dan ben je natuurlijk van harte welkom in onze winkel aan het Muntplein 1, 1017 CK in Amsterdam. Daar wordt je sieraad ter plekke gecontroleerd en meteen verrekend met je nieuwe aankoop. Vergeet alsjeblieft de originele verpakking, de aankoopbon en het certificaat niet mee te nemen! 

    En ben je toch in de buurt? Maak dan meteen een wandeling langs de grachten, bezoek de Dam of pak een terrasje op het Rembrandtplein!

    Heb je nog vragen? Dan kun je uiteraard altijd even contact met ons opnemen!